Komplexná správa bytových domov
V prípade požiadavky na komplexnú obnovu bytového domu zabezpečíme pre Vás všetky činnosti ako napr.: projektovú dokumentáciu, možnosť dotácií – porovnanie najvýhodnejších ponúk z komerčných bánk, možnosť financovania finančných prostriedkov prostredníctvom Štátneho fondu rozvoja bývania, stavebný dozor až po samotnú realizáciu.
Prvotná činnosť správcov
- úvodnej obhliadky a zhodnotenia objektu
- návrhu potreby opráv nevyhnutných pre základný chod objektu
- preskúmania finančnej situácie objektu, spracovania predpokladaného vývoja príjmov a výdavkov s návrhom finančného plánu na najbližší rok
- prevzatia technickej a ekonomickej dokumentácie
Ekonomicko-právne služby
- vedenie kompletnej ekonomickej a účtovnej agendy bytového domu
- založenie účtov v banke v členení:
- fond prevádzky, údržby a opráv ( bežný alebo termínovaný účet)
- služby ( bežný účet)
- navrhovanie zálohových predpisov
- spracovávanie ročného vyúčtovania
- vykonávanie všetkých úhrad súvisiacich so správou domu,
- uhrádzanie platieb a príspevkov na účty domu,
- spracovávanie štvrťročných prehľadov neplatičov pre zástupcov vlastníkov,
- sledovanie dodržiavanie uzatvorených dodávateľských zmlúv a nájomných zmlúv na spoločné časti domu a spoločné zariadenia domu,
- vedenie a udržiavanie aktuálnych zoznamov všetkých údajov o vlastníkoch,
- nahrávanie bankových výpisov a zaúčtovanie jednotlivých platieb,
- sledovanie a kontrolovanie dodávateľsko – odberateľských faktúr,
- vybavovanie podnetov osobného, telefonického, elektronického, písomného charakteru,
- zastupovanie vlastníkov pred orgánmi štátnej správy, alebo obce vo veciach týkajúcich sa správy domu,
- zastupovanie vlastníkov v dome pri vymáhaní škody, ktorá im vznikla činnosťou tretích osôb,
- archivovanie doklady (EÚ) – podľa registratúrneho plánu.
Technicko-prevádzkové služby
- zabezpečovanie pravidelných a preventívnych prehliadok domu,
- spracovávanie návrhu plánu opráv a údržby a predloženie ho vlastníkom,
- oslovovanie dodávateľov pre a dodanie cenových ponúk,
- uzatváranie zmlúv o dielo a iných dodávateľsko – odberateľských zmlúv,
- pripravovanie – evidovanie zápisov zo schôdzi vlastníkov,
- nahlasovanie poistných udalostí a pripravovanie dokladov k poistným udalostiam,
- kontrolovanie faktúr hradených z fondu prevádzky, údržby a opráv – ( ďalej „ len FPÚaO“) – overenie ich vecnej a formálnej správnosti ),
- evidovanie meradiel, podľa platnej legislatívy,
- spracovávanie nameraných údajov z meradiel teplej úžitkovej vody, ( ďalej len „ TÚV“ ) studenej vody (ďalej „ len“ SV ) a pod. – podľa potreby,
- pripravovanie podkladov pre rozúčtovanie TÚV, SV – podľa potreby, vybavovanie osobných, elektronických, telefonických a písomných podnetov,
- vedenie evidencie zákonných revízií podľa platných noriem a STN,
- zúčastňovanie sa na schôdzi vlastníkov, minimálne raz ročne,
- vypracovanie k vyúčtovaniu správu o stave domu,
- archivovanie dokladov (TÚ), podľa registratúrneho plánu a pod.
Doplnkové služby
- uzatváranie nájomných zmlúv na prenájom spoločných časti a zariadení v dome, avšak len na základe rozhodnutia nadpolovičnej väčšiny všetkých vlastníkov,
- pripravovanie podkladov pre podanie návrhov na súd vo veciach týkajúcich sa správy domu, vrátane exekúcií,
- podávanie návrhov na dobrovoľné dražby na základe rozhodnutia nadpolovičnej väčšiny hlasov všetkých vlastníkov bytov a nebytových priestorov v dome,
- pripravovanie dohôd na rôzne činnosti – podľa platnej legislatívy a pod.
TAKMER 30 ROKOV SKÚSENOSTÍ
Zabezpečujeme správu bytových domov, nebytových priestorov a polyfunkčných objektov od roku 1996.
SPRAVUJEME VIAC AKO 70 OBJEKTOV
Kladieme veľký dôraz na spokojnosť našich klientov. Služby zabezpečíme: odborne-spoľahlivo-efektívne.
GARANTUJEME KVALITU A TOP SLUŽBY
Chceme sa neustále zlepšovať. Aj preto sa vzdelávame a získavame certifkáty ako napr. akreditáciu Manažéra správy budov.